A G.G.Földmunka Korlátolt Felelősségű Társaság (továbbiakban: Adatkezelő) kiemelt figyelmet fordít arra, hogy az adatkezelési eljárásai mindig megfeleljenek a vonatkozó jogszabályoknak és tiszteletben tartsák az érintett személyek jogait. Ezért hoztuk létre az alábbi adatvédelmi tájékoztatónkat, hogy tájékoztassuk Önt adatkezelési gyakorlatunkról.
Az Adatkezelő adatai a következők:

Felhívjuk figyelmét, hogy cégünk a személyes adatok kezelését a releváns jogszabályoknak megfelelően, beleértve az információs önrendelkezési jogról szóló 2011. évi CXII. törvényt és az Európai Parlament és Tanács 2016/679. számú rendeletét, alaposan és törvénytisztelő módon végzi. Személyes adatait bizalmasan kezeljük, és minden lehetséges informatikai és egyéb biztonsági intézkedést megteszünk annak érdekében, hogy adatait biztonságban tartsuk. Jelen tájékoztatóval szeretnénk Önt informálni személyes adatainak kezeléséről, amikor weboldalunkat látogatja.

Weboldalunk az HTTPS-protokollt használja, amelynek köszönhetően a kommunikáció biztonságosan zajlik. Az HTTPS és a Transport Layer Security (TLS) protokoll három fő védelmi funkciót nyújt:

Ha a látogató nem ad meg önkéntesen személyre szabott információt a weboldalunkon, akkor az Adatkezelő nem gyűjt vagy kezel olyan adatot, amely alapján a látogató személyesen azonosítható lenne. Az oldal használatával a látogató beleegyezik, hogy az Adatkezelő az itt leírt információkat rögzítse.

I. Adatmegadás a weboldalon keresztül

Az oldalon való böngészés során a felhasználó maga dönt arról, hogy megoszt-e bizonyos adatokat, mint például a nevet, telefonszámot vagy email címet, amikor kapcsolatfelvételi igényt kezdeményez. Az ilyen típusú adatmegadás szükséges a sikeres kommunikációhoz.

A felhasználók szintén arról dönthetnek, hogy a kitöltendő formokban megadott nevük, telefonszámuk és email címük valóban azonosítja őket vagy sem. Nem kötelező, hogy az email cím tükrözze a felhasználó nevét. Mindenki szabadon választhat olyan email címet, amely nem utal a személyazonosságára. A weboldal alapul szolgáló tartalomkezelő rendszer nem gyűjt személyes adatokat a látogatókról, csak a regisztrált felhasználóknak adatokat gyűjt az adott felhasználói profil oldalon.

Mielőtt az ajánlatkérés vagy kapcsolatfelvétel befejeződik, a felhasználónak el kell fogadnia az Adatkezelő adatvédelmi irányelveit és az Általános Szerződési Feltételeket (ÁSZF), ami az adatkezeléshez való önkéntes beleegyezését jelenti, amelyet aktívan kell kifejeznie. Az adatkezelés jogi alapja a felhasználó önkéntes beleegyezése (GDPR 6. cikk (1) bekezdés a) pontja).

Az érintett személyek köre magába foglalja azokat a természetes személyeket, akik a weboldalon ajánlatot kértek és megadták személyes adataikat. A kezelt adatok magukban foglalhatják a nevet, telefonszámot, email címet és üzenetet (esetlegesen). Az adatkezelés célja, hogy rögzítse az érintett adatait, megkönnyítse a szolgáltatásokhoz való hozzáférést és elősegítse a kapcsolattartást. Az adatok kezelésének időtartama az ajánlat érvényességi idejére korlátozódik.

Az adatfeldolgozásért a G.G.Földmunka Korlátolt Felelősségű Társaság felel, amely az online tárhely és weboldal technikai illetve informatikai feltételeinek biztosításával kapcsolatos. Az Adatkezelő nem oszt meg adatokat harmadik féllel a fent említett adatkezelés során. Az Adatkezelő kiemelt figyelmet fordít a regisztrációs adatok biztonságos tárolására, és pontosan meghatározza, hogy mely munkavállalók férhetnek hozzá ezekhez az információkhoz és milyen okból. Csak azok a cég munkavállalói érhetik el a regisztrált felhasználók adatait, akiknek feladatai közvetlenül kapcsolódnak a termékek és szolgáltatások értékesítési folyamatához.

II. Üzleti kontaktok személyes adatainak kezelése

A Cégünk a hétköznapi üzleti tevékenység során kezeli azoknak a természetes személyeknek az adatait, akik a partnereinknél kapcsolattartóként tevékenykednek. Ebben az esetben az adatkezelés magába foglalja a kapcsolattartók nevét, e-mail címét, telefonszámát, és esetenként lakcímét, különös tekintettel az egyéni vállalkozókra.

Az adatgyűjtés oka, hogy biztosítsuk a cégünk és üzleti partnereink közötti szerződések hatékony megkötését és fenntartását, valamint az áruk és szolgáltatások folyamatos mozgását, ami a gördülékeny kommunikáció révén valósítható meg.

A tárolt adatokat az üzleti kapcsolat lezárulását vagy az adott kapcsolattartói feladat megszűnését követően még öt éven át őrizzük meg, kivéve, ha a jogszabályok ennél hosszabb megőrzési időt írnak elő.

Amennyiben a szükséges adatokat nem bocsátják a cégünk rendelkezésére, úgy ez akadályozza az üzleti kapcsolattartást, mivel e nélkül a hatékony kommunikáció és az üzleti folyamatok menedzselése nem lehetséges.

Az adatok harmadik fél részére történő továbbítása nem történik meg; a Cégünk kizárólag belső használatra kezeli ezeket az információkat a fent említett célok elérése érdekében.

III.Az Ön adatkezeléssel kapcsolatos jogai

IV. Az Ön adatkezeléssel kapcsolatos jogai

Adatkezelő a tájékoztatás iránti kérelemnek megfelelően, késedelem nélkül, legfeljebb azonban 25 napon belül, közérthető formában, az érintett személy erre irányuló kérelmére írásban ad tájékoztatást. Kifogás esetén, az adatkezelő a kérelem benyújtásától számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül köteles megvizsgálni a kifogás okát, annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről a kérelmezőt írásban tájékoztatja.

Az adat kijavítása, zárolása, megjelölése és törlése esetén az adatkezelő az érintett személyt köteles értesíteni. Az értesítés mellőzhető, ha ez az érintett személy jogos érdekét nem sérti az adatkezelés céljára figyelemmel.

Ha Adatkezelő az érintett személyes adat helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelmét elutasítja, a kérelem kézhezvételét követő 30 napon belül írásban vagy az érintett személy hozzájárulásával elektronikus úton közli a helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi indokait. A helyesbítés, törlés vagy zárolás iránti kérelem elutasítása esetén az érintett személyt a bírósági jogorvoslat lehetősége, továbbá a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság előtti („Hatóság”) panasz tétele illeti meg.

Adatkezelési problémái esetén először közvetlenül cégünkhöz kell fordulnia, az alábbi elérhetőségeink egyikén keresztül:


Ha az adatkezelés kapcsán felmerülő együttműködésünk nem vezet a megfelelő jogi állapot kialakításához, az érintett személy a következő lépéseket teheti:

V.Egyéb rendelkezések

Ha az adatkezelési folyamatok során új elemek merülnek fel, az adatkezelő a gyűjtés időpontjában tájékoztatást ad.

Felhívjuk a figyelmet arra, hogy az adatkezelőt megkereshetik a bíróság, az ügyészség, a nyomozó hatóságok és egyéb közigazgatási szervek információkérés céljából. Ilyen esetekben az adatkezelő csak a megkeresés céljához szükséges mértékű adatot ad ki.

A Szabályzat szerzői jogvédelem alatt áll és az annak tartalmát kizárólag a szerző engedélyével lehet lemásolni vagy használni. Jogellenes használat esetén a szerző kártérítést igényelhet.

Az adatkezelő fenntartja a jogot, hogy a Szabályzatot rendszeresen felülvizsgálja és szükség szerint módosítsa. Bármely változás esetén az érintetteket megfelelő módon értesíti.